torsdag, september 22, 2011

Doctor Who

Att träffa Jenny gick hur bra som helst! Det kändes som om ingen tid alls hade passerat sen sist, lustigt nog. Vi la upp en lös budget för tre månader i USA, men nu efteråt har jag insett att vår budget är på lika mycket som andra (i alla fall om man letar på internet) har som budget för en månad. Måste nog omvärdera.

I dag fick jag uppdraget att göra svensk översättning på Doctor Who för BBC HD. Värsta superuppdraget! Är nervös att jag ska göra nåt fel, men har inte börjat ännu så jag får väl se hur det går i morgon när videofilen också har levererats.

I morgon kväll kommer för övrigt Maddis och Matilda hit och kollar på film. De får stå ut med att det är ostädat, dock, för jag har inte gjort något alls än. Varken dammsugit, diskat eller gått ner med kartonger och tidningar i källaren. Man är helt utan ork när man går hemifrån 7 på morgnarna och inte kommer hem igen förrän efter 18 ... Eller så är det bara jag.

1 kommentar:

Sandra Li sa...

Vi spenderade ungefär 40 - 45000 på en månad. Fast det inkluderar en del shopping...