fredag, september 30, 2011

Blaha

Okej, den här veckan har inte varit världens bästa. Först blev jag sjuk och gick hem från praktiken efter lunch på tisdagen. Sen blev jag hemma även på onsdag. Och nu när jag kom hem efter att ha varit och handlat (glass) så fastnade jag i hissen.

Men nu är jag inne i lägenheten i alla fall och ska försöka krafsa ihop någon slags middag. Limpmacka och oboy, låter det som en plan?

Ja, just det. Förra fredagen dog min farmor också. Fast det var nog ändå ganska bra, för hon har varit dålig otroligt länge. Dessutom har jag nog inte träffat henne på minst 15 år så jag känner mig inte så upprörd som jag kanske borde vara.

P.S. Förra söndagen låste jag ut mig från lägenheten också. Ytterligare en inte-så-bra grej att göra.

1 kommentar:

Sandra Li sa...

Men du, det lät inte så skoj! Tänker på dig!