söndag, november 28, 2010

Scifi-mässan

Yoda.

Massa signerade kort som man kunde köpa (för 20 euro/styck).

Och massor och åter massor av olika t-shirtar.

R2-D2!

Han Solo.

Billiga filmer för alla. Även Stormtroopers.


Mina kap för dagen.

P.S. Det var ju tänkt att jag skulle gå tillsammans med Sofia och några av hennes kompisar, men de fastnade i Västerås utan chans att ta sig till mässan i hygglig tid (jäkla snöoväder). Hade onekligen varit roligare, men att gå själv gick faktiskt rätt bra ändå. Kanske till och med bättre sett ur åtminstone en vinkel: Jag vågade gå fram och få en autograf av Joe Flanigan (John Sheppard från Stargate: Atlantis), vilket jag nog inte hade gjort om de andra varit där. Tillräckligt pinsamt att göra det när jag är alldeles själv, liksom.

Inga kommentarer: