fredag, november 26, 2010

Slutet av november

Det har känts aningen bättre de senaste två dagarna, inte fullt lika deppigt. I morgon är det personalfest på jobbet, så då jobbar jag. Det går rätt bra faktiskt, är inte så värst mycket för fester på det stora hela ändå. Dessutom vore det bra med lite mer pengar nästa månad, så får väl försöka jobba lite mer nu om det ska bli verklighet.

I skolan handlar det om fonetik igen, och jag minns en del, men långt ifrån allt vi lärde oss den första terminen. Det är synd, för då hade jag inte behövt plugga lika mycket nu. Men livet är väl sånt, antar jag.

Har förresten lite svårt att ta itu med eventuell praktik nästa höst. Måste man börja tänka på den redan? Har dessutom börjat tveka en massa om vad jag egentligen vill göra efter min examen är klar.

Och snart är det jul ... I morgon ska jag julpynta innan jag börjar jobba. I alla fall sätta upp julstakar och sånt.

Inga kommentarer: