torsdag, september 11, 2008

Ni har alla ett NUMMER!

Det handlar om mobilens kontaktlista, och jag har fått frågorna från Jennies blogg:
Har du kysst nummer sju?
Haha, nej, det är Britt, min gamla lärare på folkhögskolan i Bollnäs.
Har du träffat nummer nio i veckan?
Nej, jag har inte träffat Carro sen jag flyttade från Boden.
Älskar du nummer tio?
Cissi är verkligen en cool och god människa, men älskar vete sjutton.
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nej, Fredrik N och jag lärde känna varandra genom en kompis.
Brukar du hänga med nummer nitton?
Mjae. Min mormor är hemskt gammal och ganska dålig så vi har inte så stor möjlighet att träffas ofta.
Gillar du nummer tjugosex?
Ja, jag älskar Jo, min syster, väldigt mycket!
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Ja, min farfar och hans sambo måste man väl säga är i ett förhållande.
Hur känner du nummer trettioåtta?
Linda B och jag känner varandra sedan skolan (mellanstadiet).
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
I form av vän så är jag intresserad av Lollo, men inte på sättet som frågan är formulerad.
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Sofia och jag jobbar ihop, så absolut max ett år, om ens det.

Inga kommentarer: