fredag, september 12, 2008

I ögonvrån

I dag efter jobbet har jag inte gjort nåt. Eller ja, diskat i och för sig, men det var mest för att jag inte hade några bra kastruller kvar och mat måste man ju ha. Sen har jag bara suttit framför TVn och glott. Först inspelat på videon (So you think you can dance? och Heroes), sen dvd (Gilmore Girls säsong 6) och sen vanlig TV ... Och egentligen skulle det vara skönt att gå och lägga sig och sova nu. Redan. Jobbar hela helgen + måndag och sen, äntligen, på tisdag, är jag ledig. Ska hänga med Jo då, troligtvis, men först lär jag sova ut.

Förresten så har jag fått en kvissla, eller nåt, i ögonvrån. Om jag kliar mig i ögat (eller blundar för hårt) så gör det ont, och jag verkar ha underskattat antalet gånger jag kliar mig i ögonen om dagarna. Vad ska man göra? Antar att det bara är att vänta, eftersom man inte kan smörja någon salva där heller.

Spännande saker som händer i mitt liv på övriga fronter: Jag har fått en undersökning på posten från SIFO som de vill att jag ska fylla i. Om jag gör det och skickar in svaren så kan jag vinna ... nåt som jag inte orkar engagera mig i. En del i premieobligationer tror jag. Men det är ju kul att fylla i undersökningar! Skulle antagligen göra det gratis, men säg inget till SIFO.

Inga kommentarer: