måndag, september 08, 2008

Kort uppdatering

Har blivit mycket friskare (tack för alla 'krya på dig!'), borde vara helt pigg och av med snorigheten om ett par dagar redan. Den här veckan kommer jag att jobba alla dagar, eftersom jag vill byta bort ytterligare en helg om någon månad.

Helgen har varit händelserik: Amelias namngivning (Amelia Lisa) på lördagen och middag hos Ulla och Tommy på söndagen. Och nu i dag har jag varit till M&F efter jobbet och fikat tillsammans med Jo och Reli och Amelia, Relis föräldrar, Ingrid och självklart M&F själva.

Men nu ska jag nog gå och försöka hitta någon mat och sen kolla på avsnittet av Robin Hood jag spelade in igår.

1 kommentar:

Lena sa...

Ja, visst är dom söta i soffan de små liven! Hoppas namnkalaset var trevligt. Robin Hood är sannerligen inte min grej, men däremot börjar Filip och Fredriks nya serie på 5an ikväll. DET får du inte missa! Kramar