fredag, april 18, 2008

Happy, happy day

I dag har allting känts otroligt mycket bättre och jag har riktigt ansträngt mig för att smitta ner alla andra med min positiva attityd. Förhoppningsvis så har det lyckats. Lyckades i alla fall få praoen att skratta lite och det brukar vara mitt mål på fredagar. I morgon jobbar jag också, likaså på söndag. Dessutom bjuden till Alex och Bodil i morgon och det hoppas jag blir trevligt.
Ska gå och lägga mig tidigt i dag så att jag är pigg och glad kexchoklad i morgon och förresten så har jag börjat att bara äta godis en gång i veckan (fuskade lite i tisdags men jag skyller allting på Jo). Förhoppningsvis så innebär detta viktiga beslut att mitt sockerberoende går ner en aning (helst mycket) så att jag kan vara i Rom i nästan två veckor utan att äta choklad jämt och ständigt.
Förresten så ska jag försöka skriva någonting här framöver för Albert ska ju också få ha en namnfest i sommar och då blir det nog en dikt till honom också. Ingen uppläsning denna gången, dock, det var pinsamt som få på Esters fest.
Nu ska jag sjunga med till min mp3-spelare och spela spel en stund till och sen ska jag nog göra någonting vettigare. Hej hej.

Inga kommentarer: