söndag, april 20, 2008

Tequlia och en och annan tankeställare

Jag ska erkänna någonting: Jag har nyss (alltså alldeles nyss - stigit in genom dörren och slagit på datorn) kommit hem från krogen (BJ) och jag slarvar på tangenterna och det är lite småsvårt att se. Kort sagt: Teresa är ... (trumvirvel) ... berusad! Tjohej. Egentligen borde jag sova för jag jobbar i morgon (15-19), men jag måste faktiskt nyktra till mig först (alltså innan jag går och lägger mig) annars så blir jag för jävligt bakfull.
Hur som helst: En intressant och rolig kväll. Bodil var inte med, som jag trodde, och inget pokerspel blev det, utan snarare ett fyllesamtal mellan mig och Per K ute på BJ och även så blev jag bjuden på en tequila (som jag inte druckit sen jag var typ 22!!), vilket jag gissar är anledningen till att jag är så vilsen i livet (läs: lägenheten) just nu. Alltså full, om ni inte fattar det.
Men jag hade roligt. Mycket skratt. Ser bara inte fram emot i morgon, när jag måste jobba. Spännande uppdatering följer.

1 kommentar:

Sophia sa...

Haha! Alla ska vi lära oss av våra misstag; blogga aldrig onykter! :) Men lite roligt ändå! Lät väl som det var värt det ändå och då är det väl liksom alltid ok på nåt vis.
Själv mår jag ungefär likdant trots att det enda jag förtärt är Ramlösa så det finns aldrig några garantier om det är nån tröst!
Hoppas även din kväll är bättre än din morgon! För min del blir det Nip/Tuck och sängen. Tjipp!