tisdag, maj 24, 2011

Paket! Paket!

Idag fick jag ett paket på posten. Spännande!

Inuti fanns det här meddelandet: "Grattis Teresa! Här kommer din vinst i vår Penguintävling. Ha en skön sommar! Vänliga hälsningar Maja/adlibris.com"

Öppnade kartongen ...

Och innerpappret ...

Hittade sånt paketemballage ...

... i flera lager ...

Längst in var det ytterligare lite papper ...

... Och lite mer papper ...

Men allra längst in var det en mugg! En mycket tjusig mugg, till och med. Och trots att det inte var en Pride & prejudice-mugg som jag trodde att det skulle vara, så blev jag glad ändå. Tack AdLibris!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är som att man suuuugs in i en engelsk bokhandel bara man tittar på den!

Jo, det går rätt bra framåt med Harry, det är mer saker runtomkring jobbet med honom som tjafsar. Som skorna som aldrig bara sitter kvar, eller jobbet som kommer i vägen för träningen. Fatta att han har slitit ut bakskorna på 2 veckor! Och han har inte ens gått så jättemycket på de veckorna, bara lite drygt 5 mil, d.v.s. ungefär lägsta klassen i distansritt (fast på två veckor och inte på några timmar). Det är ju helt sanslöst! Om jag faktiskt hade ridit en 5-milare så hade jag alltså fått byta skor under tävlingen!

Ja, du måste komma upp! Jag försöker planera sommaren och inser att 4 veckor semester är alldeles för lite, varför har man inte tio veckor? På den tiden när jag hade tio veckor hade jag ingenting att göra, nu har jag bara fyra och har MASSOR att göra. SÅ opraktiskt. Tror vi precis har fått sommarschemat, så ska kolla upp när jag är ledig. /Ida