tisdag, mars 01, 2011

Lund i februari

Lite mer vårlikt i Lund än här, även om det nu råkar vara en krukväxt.

På områdets lekplats med E och A.

Märtas lilla hand.

Förra helgen var jag i Lund och hälsade på A och hennes familj. Träffade nya lilla Märta för första gången. Hon var mycket söt, lite lik E när hon var i samma ålder, tycker jag. Sen lekte jag lite med Ester och Albert, men antagligen inte alls så mycket som de hade velat. Det är så mycket svårare (och tråkigare) att leka när man blivit vuxen ... Det var roligt att träffa alla, dock, det är det alltid.

Sen åkte jag hem och har haft inombordspanik över c-uppsatsen ända sen dess. I dag ska jag åka ut till Storvreta och hälsa på Jo, Amelia och Stella, fast egentligen skulle jag behöva läsa ut Nineteen-eightyfour. Och i morgon ska jag till tandläkaren. Usch och fy.

Inga kommentarer: