onsdag, mars 02, 2011

En helt okej dag ändå

Måste försöka lära mig att inte beställa foton bara en gång per år ... Stackars brevbärare.

Har varit till tandhygienisten idag. Gick faktiskt rätt bra. Hon hotade i och för sig med helvetet, djävulen och skärselden om jag inte börjar använda tandtråd omedelbart, men annars gick det bra. Eller ja, okej, hon nämnde inte helvetet, djävulen eller skärselden, men hon tjatade en hemsk massa om tandtråd i alla fall. Men inga hål och inget återbesök förrän om ett år! Jippii!

På vägen hem hittade jag två grejer som jag ska önska mig i födelsedagspresent, vilket också var bra. Plus att det är sol ute och livet känns så mycket lättare när man äntligen vågar hoppas att det snart blir vår igen.

Nu måste jag försöka låta bli att titta på alla foton jag har låtit framkalla och i stället läsa de återstående 290 sidorna i Nineteen eighty-four som jag ska vara klar med till i morgon klockan 12. Känns stabilt.

Inga kommentarer: