torsdag, juni 25, 2009

Slutet av semestern

Så i söndags eftermiddag kom jag hem från stugan och sen dess har jag uträttat ... nästintill ingenting. Fast det gör inte så mycket heller, eftersom jag har semester. Men på måndag så är ledigheten över för den här gången. Ser inte fram emot det så värst mycket, måste jag säga.

Nå. Det jag har uträttat är lätträknat. I måndags fick jag min cykel lagad och i dag har jag träffat Jo och Amelia och hängt på stan med dem. Det var trevligt.

I morgon eller på lördag kommer min faster och hennes man till Uppsala och hälsar på M&P, och har framfört en önskan om att få komma och kolla på lägenheten. Har fortfarande inte städat. Ska göra det snart, kanske ikväll eller i morgon förmiddag. Antagligen i alla fall.

Fortfarande inget svar från antagningen, men det kommer väl så småningom.

Tycker att jag har haft en bra semester i år. Det har varit roligt och skönt och avkopplande, fast, som sagt, motigt att jag bara har tre dagar kvar nu.

Inga kommentarer: