tisdag, maj 19, 2009

2098401100000

Wow. Tre inlägg på två veckor. Det var dåligt.

Jag är skittrött nu för tiden, höll nyss på att somna i fåtöljen och det händer aldrig annars. Ska strax gå och lägga mig.

Håller för övrigt på att lägga om alla PLU till vågartiklar på jobbet, vilket har tagit sju timmar i dag och lär ta minst fyra timmar i morgon innan de nya vågarna börjar fungera som de ska. Mest blir jag bara less på hur folk inte tror att jag jobbar (eller tror att jag tar mycket längre tid på mig än vad jag egentligen behöver) ... Men det är ju storchefen som har godkänt det och då borde det väl duga för alla andra, eller?

Nu är det i alla fall bara åtta arbetsdagar kvar till semestern. Och i morrn är det sista tillfället på italienskakursen. Det har varit roligt, känns trist att sluta. Vet inte om jag skulle våga prata någon italienska om jag åkte tillbaka dit, i och för sig, men, som de brukar säga, kunskap är ju aldrig tung att bära ...

Nä. Godnatt.

Inga kommentarer: