tisdag, november 11, 2008

Positiva klubben

I dag har jag varit ledig och lagat risgrynsgröt. Den blev egentligen alldeles för torr eftersom jag hade tre deciliter för lite mjölk hemma. Det gjorde inte så mycket, den var ätbar ändå.

Sen har jag varit ut på stan en sväng och försökt hitta presenter till Jo och Reli som fyller år snart. Det gick sådär.

Men i morgon kommer en beställd skiva på posten: The Better Life. Det ser jag fram emot. Annars har jag inte så mycket att se fram emot i morgon. Har kassa hela dagen och jag har haft ont i kroppen de sista dagarna. Mest i axlarna och det är där det belastas mest med enformigt kassaarbete. Egentligen borde jag börja träna för att orka med, men jag klarar inte av att möta alla hurtbullar som planlöst tycks driva omkring på Uppsalas gator ... Vi får väl se.

2 kommentarer:

Lena sa...

Inte bra att du har ont i kroppen! Vila kanske vore den bästa återhämtningen trots allt? Spikar låter som en ganska bra idé. MEn var ska jag sätta upp dem? Kramar

Lena sa...

Tack för alla smyckestips! För tillfället snöar det i min del av staden. Gör det de i din del också?