torsdag, oktober 09, 2008

Om framtiden

M och hennes syskon vill ha med min dikt på begravningen och jag har sagt okej, men jag vill inte att mitt namn ska stå någonstans. Min moster Ingrid tycker att jag är dum i huvudet och säger att hon minsann kommer att säga att det är jag som har skrivit den om någon frågar. Jag tror inte att någon kommer fråga.

På jobbet pendlar läget. Ska få börja arbetsrotera så småningom, vilket känns rätt okej, men å andra sidan så känner jag mig mer utanför än på väldigt länge. Finns säkert någon anledning till det, men jag vet inte vilken. Angående Halloweenfesten så känner jag inte riktigt för att gå längre. Allting har liksom planat ut i ingenting.

Jag kollar varje dag så att inte biljetterna till 3 doors down tar slut, men inte ännu. Om jag ser att det börjar närma sig så kommer jag att köpa två. En till mig och förhoppningsvis en till EL. Vi får väl se hur det går.

Egentligen är jag trött och borde verkligen sova. Nu börjar jag jobba om åtta timmar ...

1 kommentar:

Lena sa...

Hallå! Vad innebär det att du ska börja rotera på jobbet? Jag hoppas att det kommer göra att du känner dig lite bättre till mods iallafall. Det förtjänar du! Vad är det för Halloweenfest? Är det med jobbet? Kramar