torsdag, juni 12, 2008

PS2 och SK

I går köpte jag ett Playstation 2 (begagnat), och i dag försov jag mig. Det är de två stora händelserna i mitt liv just nu. Tvärtemot vad man kan tro så är de inte sammankopplade på något sätt (åtminstone inte så vitt jag vet).
Sen så byggde jag ihop en nätdörr till balkongen i tisdags. Den sitter inte perfekt, precis, men jag ska fila lite på kanterna och försöka fika lite mer med den så kanske det blir bättre. Grejen är mest den att jag inte orkar just nu.
Förresten så träffade jag SK på affären i dag. Det var lite av en höjdpunkt på dagen, men jag frågade inte om det jag har funderat på. Kanske senare. Kanske inte. Kanske kanske?
Skitsamma, nu är det slut på uppdateringen för i dag. Jag måste hitta någonting vettigt att äta också.

1 kommentar:

Sandra Li sa...

Teresa, jag tycker det är jätteroligt att läsa dina alster. Förresten skulle jag mycket hellre fika än fixa med min dörr.

Vi får inte glömma den där fikan appropå det, eller jag menar om du nu ska fixa med dörren så kan du ju spara fikan till mig :)

Kram