lördag, juni 07, 2008

Inte så social

Åkte tidigt från Cissis födelsedagsfest ikväll, men vet egentligen inte varför. Frös visserligen, och kände av allergin också, men inte så att jag verkligen inte kunde stanna kvar en stund till. Det var å andra sidan väldigt roligt att se både Sandra Li och Lena och Max en liten stund och hinna byta några ord. Känner mig inte så social överlag. Elina flyttar till Boden på tisdag och vi har väl egentligen sagt hejdå idag. Nog för att vi säkerligen kommer att träffas igen, men det känns ändå lite småsorgligt. Jag är inte så värst bra på att hålla kontakten med folk.

3 kommentarer:

Lena sa...

Tack för att vi fick träffa dig igår, även om vi inte kunde stanna så länge! Hoppas Maxen får träffa dig snart igen. Hoppas du hade trevligt, trots allergi. Kramar

Sandra Li sa...

Teresa, som svar å din fråga - nej... Det skrivs mkt i huvudet, bara det som är någorlunda greppbart för andra som kommer på bloggen. Men lägger ut min senaste nedskrivna fundering där nu. Får se om du tycker att det är någon skillnad på det och det vanliga som brukar plitas ner. Stor kram

Sandra Li sa...

Tack, vad kul att du tyckte den var okej. Brukar aldrig visa upp något jag skriver, så hur jag tänkte när jag la upp den på bloggen vet jag inte... :S
Väntar på astranovas uppdatering. Och på en uppdatering om vem/vad/vilka astranova ofta skriver om. Tycker mig se en röd tråd.
kramar