söndag, februari 03, 2008

Söndag

I går var jag och Jo i Stockholm och hälsade på A och Ester. Innan vi åkte hem så började det snöa, och på väg till tunnelbanan (ca tio minuter att gå) hann både Jo och jag bli både genomblöta och översnöade. Antar att det var stormen Tuva som hunnit ända upp till mellansverige. Det blåste då som sjutton i alla fall.
Kom hem halv nio i går kväll och har inte gjort ett endaste vettigt dugg sedan dess. Känner att jag kanske borde uträtta någonting ordentligt för att utnyttja den här dagen till fullo, men vet inte riktigt vad det skulle vara. Skriva, kanske? Fast har brist på idéer. Möblera om sovrummet? Ja, skulle kunna göra ... Men det kräver nog mer tid än bara fem timmar. Diska? Behöver alltid göras, men är så sjukt tråkigt så jag tror jag står över.
Äh, vad fan ... Jag måste ju hitta på någonting.

Inga kommentarer: