lördag, januari 26, 2013

Jag tar en paus

Hej hörni. 

Jag kommer nog inte att skriva så mycket här hädanefter. Det är inte så att jag kommer att lägga ner bloggen (det kan mycket väl hända att jag tar upp skrivandet här efter ett tag igen), men jag hänger numera mest på andra sidor som jag tycker är roligare. Om ni vill kan ni ju RSS-prenumerera, så tror jag att ni blir på nåt sätt ser om jag har uppdaterat eller inte. (Jag är uppenbarligen inte så haj på det där med RSS, men det är... ni vet... nåt. Internetaktigt.)

Om ni vill komma i kontakt med mig eller veta vad som händer eller nåt, så kontakta mig antingen via FB eller via mejl (fornamnefternamnminusprickar(at)hotmail.com). Alltså mitt förnamn och efternamn, inte ordet "fornamnefternamn". Tar för givet att ni fattar det. De som inte känner till mitt riktiga namn kan ju alltid kommentera på den här posten, så kontaktar jag er. Yay, det funkar också!

Ha det bra! Tack för att ni har läst och hängt med och intresserat er för mitt tradiga liv. Jag har uppskattat det.

Inga kommentarer: