onsdag, oktober 17, 2012

Blandad kompott

Var ju i Lund och hälsade på A + familj i helgen som var. Det var väldigt roligt! Vi gick på bio med barnen (såg Modig) på söndagen och jag och A åkte och tittade på en utställning om Tutankhamun i Malmö på lördagen... Och när jag skulle åka på måndag morgon fick jag en kram av alla tre barnen - även Märta (som brukar vara lite avvaktande mot mig)!

Men sen jag kom hem har jag mått rätt dåligt och känner mig ärligt talat rätt deppig. Men det går nog över så småningom. Det går alltid över så småningom.

Har även seriös panik över det här med bokföring. Jag fattar ingenting... och den 30:e oktober har jag ett möte med Skatteverket. Något betydligt roligare är dock att jag, Jo och A förhoppningsvis ska åka till London en helg i slutet av november! Om jag har råd... Borde nog jobba vidare, apropå det.

Inga kommentarer: