lördag, september 01, 2012

Vad som har hänt sen sist

Trött hela tiden. Tog den här veckan "ledigt" för att skriva klart c-uppsatsen. Har inte skrivit nåt på c-uppsatsen. Mår faktiskt rätt dåligt över den saken, men det var väl kanske inte helt oväntat. 

Ska börja gå på soppor igen i morgon. Har bestämt mig för att jag inte ska sluta förrän jag har nått mitt mål heller, så vi får väl se hur det går. Borde inte ta så länge: bara drygt tre månader. Tre månader med världshistoriens äckligaste soppor... Men ja, ja. 

Skitsamma. Är på svindåligt humör. Men i kväll ska Qamas bjuda M&P på middag och jag får följa med. Kanske känns bättre då. 

P.S. Klippte mig igår. Mycket onöjd idag.

1 kommentar:

Ida sa...

Det måste väl finnas nån bättre smalmat än äckliga soppor? Grönsaker? Mycket sallad och fibrer som bukfylla och inte så mycket fett och energi. Äckliga soppor i tre månader låter sjukt deprimerande.