söndag, april 29, 2012

Crap cakes, o.s.v.

Mår kasst. Hoppas verkligen att det bara är allergi och ingen förkylning. Är det en förkylning så vore det, ärligt talat, en jävlig icing on the crap cake that is my life at the moment. För att vara lite internationell, så där.

Jobbar på ICA i morgon. Har skrivit mejl och sagt att jag inte vill att de ringer nåt under maj. Jag klarar inte av att behöva tacka nej, jag får ont i magen av att ha dåligt samvete för det hela tiden. Det är sista april i morgon. Saker som alla Uppsalas studenter kommer att göra i morgon: supa. Saker som jag kommer att göra i morgon: Undvika att bli arg på alla fulla studenter. Känns stabilt. Jobbtiden är 8-13. Vet inte hur jag ska klara det. Mår dåligt bara jag tänker på det. 

C-uppsatsen går ytterst långsamt framåt. Fortfarande på sida ett, men har någon slags mer utstuderad struktur nu. Och det är ju också viktigt... Hoppas jag. 

Nu ska jag gå och sova. Så trött.

Inga kommentarer: