torsdag, april 12, 2012

31-årsdag

Har haft en jättebra födelsedag, faktiskt. Ingen speciellt har hänt, egentligen. Jo och barnen ringde och grattade mig 7:50 i morse. M&P ringde från trädgårdsmässan och sjöng en timme senare. Fick brev från A (och barnen) med present (presentkort på kläder - yay!) och fina teckningar. Blev jätteglad! Det är verkligen superfina teckningar, både från Albert och Ester. Ska försöka rama in dem.

Annars har jag varit i skolan i dag, ett tufft tretimmarspass med språksociologi. Sen tog jag och Sofia en långpromenad till Polacksbacken och tillbaka. Tog en och en halv timme, fast vi gjorde typ en halvtimmes paus också. Det var superhärligt väder. Lagom varmt.

Efter det gick jag till M&P och åt födelsedagsmiddag i form av välling och mackor. De hade redan ätit, och jag hade ju sagt att jag skulle äta hemma så det var ju inte så konstigt. Välling och mackor är för övrigt mycket, mycket gott! Sen besegrade jag M i Vem vet mest? med 42 mot 15 och sen gick jag och handlade och sen gick jag hem. Och så har jag pratat med A i telefonen och nu borde jag kanske gå och sova, men jag vet inte riktigt om jag vill det för i morgon måste jag jobba...

1 kommentar:

Sandra Li sa...

Vad roligt att du hade en bra födelsedag!!