fredag, januari 27, 2012

Somewhere I would like to move to or visit

Jag vill inte flytta nånstans, åtminstone inte för tillfället. Däremot finns det en otroligt lång lista på var jag skulle vilja åka. Bland annat vill jag åka till:

- USA (rundresa)
- Machu Picchu (Peru)
- Galapagos (Chile)
- Thailand
- Sydafrika
- Island
- Spanien
- Kroatien
- Italien (igen)
- Japan
- Kina
- Australien
- Nya Zeeland

Mitt mål för tillfället är USA, som ni nog kanske redan vet. Dit håller jag och en kompis (Jenny) på att planera en resa som förhoppningsvis går av stapeln sommaren/hösten 2013. Om vi inte har råd att åka då kommer vi att åka året efter i stället. På vägen kommer vi eventuellt att stanna till ett par nätter på Island och kolla runt lite.

Men just nu är det att göra klart skolan som gäller. Sen jobba och sen resa.

Inga kommentarer: