söndag, oktober 09, 2011

Veckans uppdatering

Det är söndag igen. Veckorna går så fort att jag inte riktigt hänger med. Det är då höst i alla fall, det är ett som är säkert.

Förra veckan jobbade jag med textning av Bokmässan-inslag (som kommer sändas på Kunskapskanalen). Hemma händer ingenting förutom att jag bar ner alla skräpkartonger i källaren (och det hade jag ärligt talat behövt göra för flera veckor sen). Gick dessutom emot mitt eget bättre omdöme och köpte Doctor Who säsong 2 och Sanctuary säsong 1 från Discshop häromdagen, men nu har jag i alla fall nånting att göra på kvällarna.


Fortfarande trött. Det kanske är grejen med att det plötsligt blev höst som är felet.

Om ett par veckor åker M&P till Sydamerika i nästan tre veckor. De ska se Galapagos, Machu Picchu och Titicacasjön. M är jätteorolig för flygresan och jag försöker vara lugn fastän jag också har en knut i magen.

På onsdag är farmors begravning så då jobbar jag inte.

Inga kommentarer: