onsdag, april 06, 2011

April

Årets vårflod har kommit. Eller vad säger man i Uppsala? Vår-å?
Idag sopade de även gatorna fria från grus. Vår, kära vår.

Annars? Stressigt som fan. C-uppsatsen har jag inte börjat skriva på än (håller fortfarande på att sammanställa material), vi har två hela böcker (?) att läsa till presentationstekniken på fredag, på måndag ska jag till Stockholm och göra ett prov för att eventuellt få en praktikplats till hösten, på tisdag ska jag hålla en redovisning om hur Uppsala kan förvandlas till en utopisk stad och den uppgiften har jag inte börjat på än, nästa onsdag har vi inlämningsuppgifter och en redovisning om engelsk grammatik och förresten ... nämnde jag att C-uppsatsen ska in om fem veckor? Panik är rätta ordet.

1 kommentar:

Sofia sa...

Aaah. Hjälp, får panik bara jag läser allt du ska göra... Du kanske förstod att jag inte kan läsa presentationstekniken i år. Crap. Vill verkligen (eller vill och vill, vill ha den överstökad) men det går helt enkelt inte ihop tidsmässigt. Lycka till med alla dina miljoner grejer (låter spännande med praktikplatsen förresten! Var är det?), tycker vi borde ses snart igen!