lördag, mars 19, 2011

Life in Mars*

Det går inte så bra det här, att uppdatera bloggen regelbundet. Det går heller inte speciellt bra i skolan, men inte uselt heller. Jobbet går det tyvärr inte heller så värst bra med. Tackar nej typ varje gång de ringer för jag tänker ju att jag måste plugga. Vilket jag måste. Vilket jag såklart (nästan) aldrig gör, vilket orsaker akut dåligt samvete för "då hade jag ju kunnat jobba ihop lite pengar istället". Plus att jag borde söka praktikplats till hösten, läsa ut Neuromancer, börja skriva på en utopisk alt. dystopisk roman (obs! bara typ första sidan) och egentligen ... så borde jag diska också.

Det känns bara som om det är så mycket som ska göras. Såg faktiskt fram emot våren litegrann, men så snöade det idag. Buhu, kändes orimligt deppigt. Plus att jag inte riktigt orkar någonting, vill bara sova hela dagarna. Är det okej eller?


* OBS! Jag vet att månaden heter March. Jag försökte vara lite rolig och så. Vet inte om det blev så bra. Guess not.

Inga kommentarer: