torsdag, juli 15, 2010

Så jävla grinig

Eftersom temperaturen knappt har understigit 28 grader på dagen och 20 grader på natten de senaste två veckorna så har jag drabbats av ett oerhört sömnunderskott eftersom jag inte kan sova när det är för varmt. Igår på jobbet satt jag inne på toa och grinade en stund när jag hade rast och i dag (ledig, tack gode Gud) har jag bara fortsatt att lipa för ingenting.

Det började bra i morse, dock, för då var jag på massage. Mycket skönt. Sen åkte jag till Blodcentralen för att lämna blod. Det tog dubbelt så lång tid som vanligt, för de var tvungen att dubbelkolla en massa grejer, men till slut fick jag lämna blod i alla fall. Valde en biobiljett som gåva, så ska gå på bio någon gång här framöver. Kanske se When in Rome.

Jag mår egentligen inte så där jättepiggt just nu. Går förhoppningsvis över. (Pratade dock med EL i telefonen i över en timme igår. Det hjälpte. Love her.)

Inga kommentarer: