söndag, november 29, 2009

Ytterligare en lista

Ja okej. Den här listan har jag stulit från Sofia (men den såg så rolig ut så jag var bara tvungen).


Var i hela världen skulle du helst vilja befinna dig just nu?
I min lägenhet (där jag är).

Vem skulle du vilja vara om du varit en helt annan person?Jane Austen.

Vilken egenskap önskar du att du besatt?
Intelligens.

Vilken färg är ditt drömhus målat i?

Rött.

Vilket namn är det vackraste du vet?

Stella.

Vilket är det bästa ordet som finns?
Lugn.

Vad är det viktigaste att du hinner göra innan du bara är stoft?

Dö (och förmultna).

Vilken saga är din favorit?
Sagan om ringen, räknas den?

Om du bara fick lov att äta en sak i resten av livet vad skulle du välja?

Tacotallrik. Men oavsett vad det är så skulle jag ledsna.

Om du bara fick lov att klä dig i en färg resten av livet vilken skulle du välja?
Svart.

Om du bara fick lov att se en enda film i resten av ditt liv vilken skulle du välja?
Stolthet och fördom (från 1995).

Om du bara fick köpa ett enda ting till vad skulle du välja då?
En ny säng.

Vilket språk är det vackraste du vet?

Italienska.

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord just nu?

Harry Potter and the Deathly Hallows.

Vilken årstid tycker du allra bäst om?

Våren.

1 kommentar:

Sofia sa...

Visst var det en bra lista? Lite besviken att jag inte kom på Stolthet och Fördom, jag älskar den också.