söndag, november 01, 2009

Halloweenfest

Har varit på otroligt rolig fest i kväll. Det var halloweenfest/"40-årsfest" hemma hos Linnéa och Nicklas. Alla var utklädda och det var verkligen kul. Inte ofta som jag säger det, och jag menar det också. Var utklädd till romare (alt. grekisk gudinna) och fick väldigt mycket beröm för togan. Det är ingen superbra bild, men ... Syns lite i alla fall.

Roligt att träffa lite roligt folk också. Finns många roliga (och trevliga) människor i skolan, i och för sig, men de här människorna har jag känt längre och det är på ett annat sätt att hänga med dem. De vet redan hurdan jag är och då är det alltid lättare. Är jätteglad att jag blev bjuden och är ännu gladare för att jag gick. Superkul var det, som sagt.

1 kommentar:

Sandra Li sa...

Teresa du var supersnygg igår! väldigt skoj vad det,jag gick iofs hem innan tolv men nu är man på väg till jobbet.hujedamig. kram