fredag, augusti 14, 2009

Paniken har börjat sätta in nu

Har fått välkomstbrev och flera andra brev med en massa information från universitetet. Och för varje kuvert jag öppnar och börjar läsa, desto mer nervös blir jag. För tillfället sitter jag med en knut i magen och funderar på vad jag egentligen har gett mig in på. Kommer jag att ens klara av någonting? Jag menar på alla nivåer: Socialt, studiemässigt, ekonomiskt, tidsmässigt ... Frågan är ju om jag ens kommer att klara nolleperioden. Och kommer jag fortfarande vilja göra det här när (om) jag blir klar?

Ta ett djupt andetag ... Och andas ut ...

Det löser sig. Nog.

2 kommentarer:

Sandra Li sa...

Vad kul! Återkommer om detaljer om et par dagar! Och du- jag tror de flesta är skitskraja för att börja skolan igen. No worries.

Sandra Li sa...

med detaljer heter det kanske..