tisdag, maj 05, 2009

Dagens aktiviteter

Har kommit in i en lite småslö period. Gör inte så mycket annat än att sitta framför TV:n och kollar på SG:A säsong 3. Egentligen borde jag plugga på italienskaglosorna jag har till i morgon, eller städa, diska eller varför inte tvätta? Men det blir inte.

Hur som helst har jag i dag i alla fall betalat 400 spänn för att bli förolämpad. Har alltså varit på polisstationen och ansökt om nytt pass. Tagit nytt passfoto, vilket är gräsligt. Det blev gräsligt. Usch.

Sen så har katterna varit till veterinären och fått årliga vaccinationssprutan ... Och i morse var jag och provade ut nya endagslinser som jag hoppas att jag ska få till i nästa vecka. Vilket är bra, för då borde jag kunna se nåt när jag badar när vi är på semester på Cypern. Kan vara bra att se nåt så att man inte råkar fiska upp fel unge ur vattnet eller så.

Nu måste jag sova, fast egentligen så borde jag ha pluggat italienska ... Hinner kanske i morgon på lunchen. Kanske. Nä. Nu sova.

Inga kommentarer: