söndag, oktober 26, 2008

Helgen

I dag är det söndag och jag har inte gjort någonting alls. Men helgen i övrigt har varit rätt så händelserik. Fredagen började med jobb, föga förvånande. Sen träffade jag Ida och gick och pratade med henne i typ fyra timmar. Först tog vi en fika på Café Linné och sen gick vi på promenad i höstmörkret och det var kul att träffa henne igen.

Ida på promenad.

Och i går var jag på fest hos Cissi som var hemma från Malta några dagar. Det var roligt, men jag följde inte med ut sen, utan gick hem vid halv två. Den extra timmen som vi fick i natt kändes som en gåva i morse när jag fick sova längre utan att tappa någon tid.

Övrigt: Kläderna till maskeraden är klara, sminket är det inte, men det löser sig nog. Har insett att jag kommer att få gå på 3 doors down-konserten själv, men har inte köpt biljetter ännu. I morgon är det en vecka tills dess jag börjar gå på mitt nya schema. Min dator jävlas mer och mer för varje dag (först råkar jag förstöra ljudet och nu försvinner program). Jag ska försöka sluta äta godis, vilket kommer att göra mig nästintill omöjlig att umgås med i några veckor ... Det är mörkare på kvällen nu. Och snart är det fanimej jul.

Inga kommentarer: