tisdag, maj 27, 2008

Picture this

Har ingen större lust att skriva någonting, egentligen. På jobbet har vi byggt om bland smörgåsmaten och jag har varit på riktigt dåligt humör hela dagen. Slutresultatet av ombyggnationen blev dock så bra att jag fick fantastiskt dåligt samvete för min ologiska irritation och kände mig tvingad att överösa säljarna med översvallande tacksamhet. Då åkte de äntligen vidare och jag blev lämnad i fred.
Anledningen till att jag sitter här och häckar är att jag håller på att ladda upp mina foton för framkallning. Det har visat sig att om jag inte sitter här hela tiden (och ibland även när jag sitter här hela tiden) så strular det med uppladdningen och jag får börja om igen. Det är över 1200 kort, antagligen ganska mycket mer. Dyrt blir det också ... Tänkte försöka sätta ihop ett album till M&P om vår resa, men vi får se hur det går.
Nu ska jag sitter och blänga på uppladdningsprocessen en stund till och sen ska jag försöka sova.

Inga kommentarer: