tisdag, april 22, 2008

Uträtta ärenden

Åh nej, mitt femtionde inlägg på bloggen handlade om bakfylla. Inte så karaktäristiskt och inte så trevligt heller. Frell it.
Lyssnar på ny favoritlåt och har uträttat mycket (köpt jacka, storhandlat, skjutsat omkring en dataskärm) i dag. Skjutsade även runt Elina en stund (vilket inte alls var någon ansträngning, även om jag kanske var lite väl tyst). Har förresten varit helt ledig och fick låna bilen av mina föräldrar (därav uträttandet av ärenden). Jag önskar jag hade en egen bil. Då skulle jag stuva in katterna i den, ta med mig tio av mina bästa CD-skivor och bara sätta mig och köra tills dess jag landade någon annanstans.

1 kommentar:

Sophia sa...

Oh, det låter som en kanondag! Och fint väder har det ju varit senaste dagarna också så bra där! Kommer du med på fredag? Jag kanske sluter upp efter mitt AW eller så kanske vi ses i suset och duset?!