måndag, mars 03, 2008

Tjo vad det var livat

Nu var det länge sen igen. Saken är den att jag inte riktigt orkar hålla uppe ... skrivandet. Eller lusten för att skriva kanske. Jag orkar inte hålla i gång någonting just nu. Allting känns motigt fast det kanske inte är det egentligen.
I lördags var jag ut på barrunda med Elina och det var roligt att sitta och snacka och tjafsa och skvallra. Det fanns mycket att prata om eftersom vi inte träffats på jättelänge.
Och i går var jag, mor och far till A och Kristofer och hälsade på. E är ett litet charmtroll och klappar på A's mage och säger "Lillebror". Jo, och lillebror borde komma typ när som helst. Det är så klart spännande.
Men sen så har jag skavsår på båda hälarna för jag hade så dåliga skor i lördags. Skavsår kliar, om det är någon som inte har märkt det. Det kliar så in i ... faktiskt.
Jag är fortfarande arg, förresten. Kanske till och med argare, men eftersom det (jag) aldrig gör någon skillnad så har det börjat slå över mot meningslöshet i stället.
Åh, vilket jävla depp-inlägg det här blev! Nu skiter jag i det här.

Inga kommentarer: