måndag, december 03, 2007

Dåligt minne

I dag har jag jobbat, och sen när jag kom hem så kom jag på den utmärkta idén att åka och handla på ICA Maxi Stenhagen tillsammans med mina föräldrar (eftersom de har bil). Det blev visserligen en viss fördröjning på ivägåkandet p.g.a. IKEAs utkörningstjänst, men så småningom kom vi i alla fall i väg. Nu har jag faktiskt lite mat hemma! Alltid praktiskt.

Förresten så träffade jag på en av killarna från min danskurs på Luthagens Livs i går eftermiddag. Var bara in för att handla en liten förpackning apelsinjuice, men hittade alltså till och med någon som jag kände (och som jag inte jobbar med). Han är väldigt trevlig och lätt att prata med. Synd att jag inte minns vad hans namn är, bara. (Och ja, det är pinsamt att jag inte minns, men man hinner faktiskt inte prata så mycket när man ska försöka lära sig vad som känns som miljarder nya steg på en och samma gång.) Men han ska också fortsätta dansa till våren, liksom många i vår grupp, så jag kanske kan lära mig vad alla heter nästa termin ... Vi får väl se.

Inga kommentarer: