lördag, december 01, 2007

Att vara social, eller att inte vara - det är frågan

Har jobbat i dag, i manuella charken! Usch. Eller, det är inte så fasligt så länge någon annan är kvar, för då slipper jag hantera krävande kunder och då finns det alltid någon att fråga. För tro mig, jag behöver ha någon att fråga. Kvällen, däremot, fick jag tillbringa själv och det var väl kanske inte världens bästa idé. Nåväl. Det gick som det gick, och det är ändå för sent för att göra någonting åt saken nu.

Ville egentligen åka på festen som
Sandra Li bjudit in mig till, men var så trött och hungrig när jag kom hem från jobbet (19:30) att jag helt enkelt inte ens orkade tänka på det. Nästa gång, dock (för det skulle säkert vara roligt om jag bara orkade ta mig iväg någon gång).

Apropå det så borde jag verkligen ta och ringa Elina, om inte annat bara för att träffas och fika eller vad som helst. Ja, det borde jag faktiskt.

Inga kommentarer: