torsdag, oktober 25, 2012

Nyheter

Har inte hänt så mycket sedan sist, faktiskt. Har känt mig rätt nere i mer än en vecka, vilket jag tänkte att jag skulle bespara er. Idag är första dagen som jag känner mig lite piggare och på bättre humör. Satt uppe hela natten och jobbade igen (skickade in en fil drygt en timme för sent, för första gången), men det kändes skönt att ha gjort det. Motivationen har inte direkt varit på topp. 

Idag ringde de från BT och frågade om jag vill komma in och jobba på kontoret nästa vecka. Jag sa ja, men glömde bort att jag har mötet med Skatteverket på tisdag. Det är nog ingen fara om jag jobbar härifrån på tisdag, men ändå. När jag hade tackat ja drabbades jag förresten av lite ångest. Är inte riktigt säker på varför. 

Har jag berättat att jag och mina systrar ska åka till London i slutet av november? Det ska vi i alla fall, över en helg. Det ska bli kul, men jag är lite orolig över min ekonomi just nu. Jobbade rätt lite i september, så kommer inte att ha supermycket pengar den här månaden. Det är trist. Men skitsamma. Det löser sig nog.

Inga kommentarer: