onsdag, maj 23, 2012

Resfeber

I morgon åker vi till Kreta en vecka. Det ska bli skönt, fast jag är nervös nu innan vi ska åka. Har en känsla av att jag kommer att dö och aldrig mer komma hem. Tror att det blir värre för varje gång jag ska ut och resa, faktiskt. Förut var jag inte alls sån. Tror att det kanske är värre nu för att jag har haft så mycket att göra och känner att inte har hunnit göra nåt kul alls. Och det är så mycket kvar som jag vill göra också. Men, å andra sidan, om jag nu skulle dö så har jag ju inte direkt möjlighet att klaga över det heller. Eller? Det beror förstås på vad som händer sen. 

Som sagt, lite dödsångest. Är på sista tentafrågan nu. Sen måste jag diska och städa lite innan jag ska packa det sista. I morgon plockar M&P upp mig klockan 6:40 för färd mot först Storvreta och sen Arlanda. Och vidare mot Kreta!

Inga kommentarer: