lördag, mars 17, 2012

Jobb jobb jobb

En ganska bra dag idag, i alla fall sett ur jobbsynpunkt. Klar med 15 minuter textning, trots att jag inte började jobba förrän klockan 12. Blev dock ingen kvällsmat, eftersom jag tog ut fisken ur ugnen och la upp den på tallriken och sen upptäckte jag att den liksom var ... inte klar. Så då slänge jag alltihopa. Så här i efterhand kan man ju tycka att det kanske var en aningen förhastad reaktion, men just då kändes det rätt. Åt ett päron i stället.

Imorgon måste jag verkligen skriva på c-uppsatsen. Och så ska jag göra vad-det-nu-är-vi-ska-göra till ToT:en (Textanalys och textproduktion) på tisdag. Och kanske börja skriva på pm:et till Svsp:n (Språkvård och språkpolitik)? Det vore bra.

Nu ska jag i alla fall sova.

1 kommentar:

Sandra Li sa...

Du verkar ha fullt upp hela tiden!
Jag kon in på en magister i finans i Lund!