tisdag, januari 24, 2012

Things I like and dislike about myself

Ogillar:
- Hatar att städa
- Vill att allting ska vara på mina villkor
- Uselt självförtroende
- Dålig på att laga mat
- Dålig på att skriva akademiska texter
- Sjukt snarstucken
- Blir arg och ledsen vid omotiverad/oförklarad kritik
- Rätt slö och vill gärna bara sitta och kolla på TV
- Besserwissrig
- Är tyvärr dålig på att sjunga

Gillar:
- Ger faktiskt inte upp speciellt ofta (men titta inte här!)
- Bra på att städa när jag väl sätter igång
- Fixar grejer ganska mycket själv (rensa duschavlopp, byta däck, o.s.v.)
- Är bra på att skriva övriga texter
- Är ambitiös
- Är organiserad
- Är faktiskt en relativt duktig amatörfotograf
- Jag brukar nå mina mål
- Ganska allmänbildad
- Jag tycker att jag har rätt bra humor också ...

Inga kommentarer: