fredag, december 16, 2011

Putting my music player on shuffle and write the first 10 songs:

1. There and back again - Daughtry
2. It's not me - 3 Doors Down
3. Save me - Jordin Sparks
4. Over You - Daughtry
5. P.Y.T. (Pretty Young Thing) - Glee Cast
6. Better Life - 3 Doors Down
7. Every Time You Go (acoustic version) - 3 Doors Down
8. Pearl's Dream - Bat for Lashes
9. By My Side - 3 Doors Down
10. She Don't Want the World - 3 Doors Down

Okej, jag ska göra om den här listan någon gång när 3DD inte utgör drygt en tredjedel av all musik jag har på datorn.

Om jag gör om den här listan på Spotify så blir resultatet i stället:

1. Elefanter - Kent
2. Nicest Thing - Kate Nash
3. When You Say Nothing At All - Ronan Keating
4. Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar att jag hatar dig - Håkan Hellström
5. Markus sång - Kent
6. Let it snow! Let it snow! Let it snow! - Bing Crosby
7. Far Away - Nickelback
8. The Road I'm On - 3 Doors Down
9. San Francisco (Be Sure To Wear Flowers In Your Hair) - Scott McKenzie
10. Winter Wonderland - Various Artists

Men de här låtarna lyssnar jag betydligt mindre på, det ska sägas.

Inga kommentarer: