fredag, februari 11, 2011

Dagsläget

Mums spydde nyss på fönsterbrädan/mitt nattduksbord/min säng. Känns bra att byta lakan så här snart efter att jag gjorde det förra gången. Kan ju inte skada åtminstone. Sen så har jag slängt filten som katten spydde på i tvättmaskinen, men jag är lite orolig att alla katthår ska klogga igen hela avloppet ... Men vi får väl se hur det går. Får väl ta det problemet när det uppstår.

Har även ångest över min C-uppsats. Min handledare och jag har enats om ett förslag, men nu måste jag göra en pilotstudie på det så att det verkligen finns någonting att skriva om ... Och det har jag lite svårt att komma igång med. (Och så borde jag diska också.)

På söndag, däremot, är det tänkt att jag och några kompisar från skolan ska åka till Tekniska museet i Stockholm och titta på en utställning om NASA och rymden. Ser fram emot det.

Och nästa helg åker jag till Lund och hälsar på A.

Inga kommentarer: