onsdag, december 15, 2010

Uppsats - check!

Nu är i alla fall uppsatsen klar och inlämnad. Vi (jag och Sofia) skrev klart den i eftermiddags, och höll nästan på att bli galna på varandra där i slutet. Mest Sofia på mig, faktiskt. Kan ha varit befogat, vad vet jag? Är ju lite av en ordpetare, som ska in och pilla på vartenda ord, och helst ändra hela meningen också. Det som nu återstår den här veckan är jobb på fredag (vilket jag hade lyckats förtränga fram till i dag då jobbet ringde och påminde mig) och tenta på måndag. Har inte börjat plugga än, så känner givetvis stor oro och ångest inför denna tenta. Men skitsamma. Får jag göra om så får jag väl. Och får jag det inte så kommer jag vara tacksam ända fram till att jag får reda på om jag kommer in på engelska c1 i vår, för då kommer jag vara tacksam över det i stället. Så är läget just i dag.

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag blev faktiskt mest tokig på datorn som vägrade lyda mig. Sorry om jag skrek...

(Verifiering: sweri. Hehe. Sweri. Som typ, "Jo, jag sweri mannen! Sound laws suger! Jag SWERI!")