torsdag, september 09, 2010

Så otroligt mycket

Skrev klart uppsatsen i eftermiddags (typ klockan fem), och även om jag inte är det minsta nöjd med den så har jag i alla fall skickat den till Gregory och till de andra i min klass. Nu måste jag bara läsa ut Ethan Frome innan helgen är slut så att jag kan börja på Slaughterhouse-five och skriva uppsats på den till (inte nu på måndag, men) nästa måndag. Plus att jag måste göra grammatikuppgifterna och översättningarna till på tisdag. Fattar inte hur dåligt upplagd litteraturkursen är. Det blir att hetsläsa alla böcker hela tiden, vilket jag inte riktigt klarar av. Nu ska jag sova, dock. Och hoppas på att resterande fyra uppsatser dyker upp på mejlen till i morgon. De ska vi också läsa. Till nästa torsdag. Åååh vad trött jag blir. Mental overload. Måste sova.

2 kommentarer:

Zachan sa...

Hej! Jo jag hittade faktiskt hennes blogg för ett tag sedan. Ingen blogg jag följer, men har nu officiellt besökt den två gånger =) Hennes bok är dock väldigt bra. Helt klockrent språk! Har du läst den? Btw, den där fikan vi snackade om borde vi planera in :) När du någon gång ser en ljusglimt i allt pluggande. Engelskan verkar vara kämpig.

Sofia sa...

Men man får blanda ipren och alkohol! Det är paracetamol (som i alvedon) man inte ska blanda med alkohol, ipren innehåller ibuprofen och det går bra att blanda med. Så det så! Ja, buzzkväll låter strålande. Let's do it!