söndag, april 11, 2010

Fetaost

I dag har jag städat mellan klockan 8 och 15. Sen kom M, P, Jo, Reli och Amelia hit på middag (vegetarisk lasagne med fetaost) och det var väldigt trevligt. Är dock väldigt trött nu, så ska strax gå och sova.

På fredag ska jag på begravning (igen). Det är Sigvard, min mosters man, som har gått bort. När det bestämdes dag för begravningen så tänkte jag att det var tur att det blev på en dag där jag inte har några lektioner, så att jag inte missar något i skolan. Men tji fick jag eftersom min litteraturlektion i fredag ställdes in och sköts upp till samma dag veckan efter. Alltså på fredag. (Men det är ju inte så mycket att göra åt saken, det är ju i alla fall inte mitt fel att jag missar en lektion.)

Vet, för övrigt, att jag bloggar väldigt lite nu för tiden, ska försöka bättra mig. Men i ärlighetens namn så är det för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Det är inte precis som att det händer nåt viktigt ... Det är bara skola, jobb och sova mest hela tiden. Förutom i morgon, för då är det varken skola eller jobb. Ska bli skönt att vara ledig.

1 kommentar:

Sofia sa...

Adian är ju bäst! Jag älskar honom. Haha. Det tycker jag att du gör rätt i. Ses vi i skolan nåt den här veckan? Känns som att det är dags att lägga upp ett pluggschema för grammatiktentan. Vi pluggar tillsammans väl?