lördag, april 17, 2010

En lista (återigen)

Snodd från Sandra Li.

10 FAVORITER

Färg: Röd.
Mat: Lasagne.
Band: 3 Doors Down.
Film: Eternal sunshine of the spotless mind, kanske? Eller Tristan & Isolde? Lilo & Stitch? Hmm.
Bok: Stolthet och fördom (Jane Austen).
Sport: Det spelar ingen roll. Kanske konståkning, skidskytte (säg inget till M&P), fotboll eller ishockey.
Årstid: Våren.
Veckodag: Fredag. Hela helgen framför en.
Glassmak: Vanilj med krossad choklad.
Tid på dygnet: När jag precis kommit hem från skolan/jobbet (när det är som längst till nästa arbetsdag).

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Helt okej. Lite ovillig att jobba i kväll, bara.
Smak: Frukost?
Kläder: Sovkläder. (Alltså nattlinne/gigantisk t-shirt.)
Bakgrund: Bokhylla. Ingen musik.
Nagellack: Skämtar du? Senast jag hade nagellack var typ på mellanstadiet.
Tid: 09:50.
Omgivning: Mitt "kontor".
Irritationsobjekt: Min huvudvärk.

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Mjo.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja, men inte utomhus (åtminstone inte i vuxen ålder).
Varit med på TV: Nej, det hoppas jag inte!
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: E, Mums & Tamaro.
Du tycker om: Hela min familj, katterna och mina kompisar.
Du inte gillar: Resten ... Eller kanske inte. Men det känns så ibland.

2 VAL

Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår (som sagt).

1 ÖNSKAN

Att de nya glasögonen ska gå att fixa (ställa in så att de inte halkar ner hela tiden). Och att M&Ps resa går bra så att de kommer hem helskinnade.

1 kommentar:

Sofia sa...

Yo dude. Tänker ta listan. Du har inget att säga till om! Hur pluggar vi den här veckan? Måndag? Har panik redan. Jävla piss-Poe och bokuppsatsen förstör ju allt.