fredag, februari 26, 2010

Fullt ös medvetslös

Nu har jag skrivit tentan i samhälle. Tror att det gick bra, skulle bli förvånad om jag blir underkänd på den, faktiskt. Hade lite problem med sista frågan på Britain, den som handlade om Scottish Parliament. Har inget minne av att Skottland har ett parlament, de har en s.k. 'assembly'. Så jag skrev om det i stället och håller tummarna för att det är samma sak.

I morgon ska jag börja plugga till kulturtentan (som går av stapeln nästa fredag). Och börja skissa på uppsatsen. Ingen rast, ingen ro här inte.

1 kommentar:

Linda B sa...

hehe det brukar ju jag säga [rubriken]

Kan inte riktigt påstå att jag saknar pluggandet när det gäller alla läxor som aldrig tar slut men om jag skulle läsa igen då skulle det vara nåt praktiskt. Får absolut inte vara nåt akademiskt..hehe